Odpoczynek na Boracay, Filipiny

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chyba od tego się wszystko zaczyna …

Nie da się tego opisać w kilku słowach ….

W życiu chodzi o coś więcej …

…. chodzi o to by je przeżyć!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak więc zacznę od Karren, bo od Karren wszystko się zaczęło.

Przez pewien czas wynajmowałam Karren pokój, razem pracowałyśmy. Karren jest z pochodzenia filipinką i ma fioła na punkcie podróży … polecam jej bloga – Where is Karren?

Kiedy Karren wybierała się na urlop do domu zaprosiła również i mnie 🙂 Trochę się nad tym zastanawiałam, sporo kasy itp. i tde. ale … po ostatnich przeżyciach z bolącym kręgosłupem stwierdziłam, że w życiu nie chodzi tylko by wstać, iść do pracy, wrócić i iść spać a na koniec stwierdzić, że nie wiadomo nawet kiedy minęło 5 lat  … w życiu chodzi o coś więcej

Skoro miałam już wizje wózka inwalidzkiego …. to gorzej  już być nie może. Karren wyleczyła mnie aplikując  mnóstwo zastrzyków w mój backside 😉 więc stwierdziłam, że nie mam nic do stracenia.

Jestem jej dozgonnie wdzięczna … i z miłą chęcią wybrałam się na Filipiny. Dołaczyla do mnie Maria, koleżanka z pracy i jej siostrzenica Kasia.

Bilet kupiłam nawet w okazyjnej cenie, Karren szybko mi coś wyszukała. Lot z Dublina przez Dubaj do Manili, a potem kolejny lot do Kalibo, tam czekała na nas Karren mama, Helen. Potem łodzią popłynęliśmy na wyspę Boracay.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Boracay jest wyspą najbardziej lubianą przez Filipińczyków i obcokrajowców, wielokrotnie nagradzana jako „jedna z najładniejszych plaż świata” tj. z Białej Plaży i Plaży Bulabog. Wyspa Boracya położona jest na Zachodnich Filipinach.

boracay map
Czysta plaża, krystaliczna woda … bajka… jednak w tych wszystkich biuletynach turystycznych powinni podać wzmiankę o zasoleniu wody 🙂 ble, strasznie słona.

Ja z Helen … xxx

Następnego dnia z samego rana wybrałyśmy się łodzią (taka jak na zdjęciu na dole)  …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Najpierw popływać w krystalicznie czystej słonej wodzie, dobrze, że miałam ze sobą okulary do pływania bo bym nie wytrzymała…. albo coś ze mną jest nie tak 🙂

Następnie na Puka Beach … a potem pod wodę, pokarmić rybki

Nie powiem ale cały dzień na słońcu dał się we znaki … wszystkie spiekłyśmy się jak raczki :))) ale jak tam unikną słońca?

Wieczorem wybrałyśmy się na spacer po wyspie … ludzi pełno!!! wszędzie coś grają, śpiewają, tańczą … bawią się na całego!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Najbardziej jednak podobali mi się tancerze … taniec z ogniem! magia!

Serdeczne podziękowania dla Helen za gościnę i wspaniale spędzony czas xxx pozdrawiam!

8 myśli na temat “Odpoczynek na Boracay, Filipiny

1. to zależy .. bilet w obie strony, o ile kupi się wcześniej (nawet pół roku wcześniej jak nie więcej) to za 400-450 e z Irl-Manili z przesiadką przez Dubaj. Potem kolejny lot zależy gdzie chcesz się wybrać jest w granicach 50 – 100 euro. Hotele nie są drogie ale zależy to też od miejsca i standardu haotelu . Na nas 4 osoby za 3 dni w Boracay wyszło 4000 peso co daje 21 euro na głowę. Im bardziej atrakcyjne miejsce tym wyższe ceny oczywiście. a jedzenie to już taniocha! Można też wybrać się łodzią z wyspy na wyspę, jest taniej. Oczywiście ja to obliczam wszystko z mojej perspektywy, dla mnie wakacje były tego warte.